Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки, як і в усі часи, являє собою досить складну систему і механізм, головним завданням і метою якої є встановити рівень професіоналізму педагогів через результати їх роботи і професійної діяльності.

Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни


Зміни
Якщо відразу говорити про зміни, то тут можна відзначити і назвати наступну дуже важливу і корисну для багатьох інформацію. Про що ж ідеться?


Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни


По-перше, завдяки змінам в атестації педагогічних працівників у 2018 році скоротиться дистанція, пов'язана зі стажем, між початківцям вчителем і вчителем більш досвідченим. При цьому заслуги вчителів старшого покоління ніхто не применшує.
По-друге, молодим вчителям можна буде раніше вийти на атестацію, якщо педагог бачить себе професіоналом нової якості.
По-третє, істотні зміни в атестації педагогічних працівників в цьому році стосуються змісту перевірки. Контрольні вимірювальні матеріали будуть містити три блоки: Поступово за цими трьома напрямками розширять професійну оцінку вчителя. Важливо пам'ятати, що об'єктивну оцінку досягнень учня можна дати тільки в динаміці, в порівнянні - «сьогодні» потрібно порівнювати з тим, що він міг «вчора», а не брати пікові результати учнів.

Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни

По-четверте, методика розрахунку рейтингу вчителя дозволить оцінити результативність навчальної та позакласної роботи педагога по предмету, його науково-методичної діяльності та своєчасність виконання доручень.
По-п'яте, для оцінки досвіду роботи педагога, який атестується на кваліфікаційну категорію, пропонується взяти критерії оцінки конкурсного випробування «Методичний семінар» Всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Учитель викладає концептуальні методичні підходи, засновані на досвіді роботи, розповідає про технології.

Як і яким чином буде здійснюватися атестація?

Погодьтеся це другий дуже значимий і важливий для багатьох питань. Що і яку важливу інформацію можна відзначити в цьому напрямку? Проходження обов'язкової атестації в 2017 році контролює спеціальна атестаційна комісія, що складається з уповноважених членів організації сфери освіти. Хто в неї входить, вирішує керівна особа, що підтверджувало наказ про її формування та склад. Керівник обов'язково подає список працівників, які піддаються контролю.

Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни


У разі виявлення бажання проходження необов'язковою оціночної процедури заява пишеться самим співробітником. Йому слід вказати займану посаду і наявність (відсутність) категорії. Протягом місяця буде відбуватися перевірка заяви, після чого визначитися дата випробування досвідченості педагога. Тривалість самої процедури (з урахуванням моменту винесення рішення) - до 60 днів. Бувають випадки, що працівник не згоден з оголошеним результатом. Він має шанс оскаржити його протягом 90 днів одним з двох способів: звернутися до суду; сформувати спеціальну раду, вирішальний трудові спори. Отримавши задовільні заключний відповідь, викладач, приступивши до виконання обов'язків, має законне право вимагати додавання до своєї заробітної плати.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни

Якщо говорити про атестацію на відповідність займаній посаді, то тут варто відзначити і назвати наступну дуже важливу й значиму інформацію. При перевірці відповідності займаним робочого місця піддається кожен співробітник освітньої сфери. Чи не торкнеться вона тих, хто потрапляє під наступні твердження: «новоспечених», які пропрацювали на своєму місці не більш як 2 років; перебувають в декреті (вийшовши з якого треба попрацювати мінімум 2 роки, щоб отримати можливість піддадуться атестаційним кроків); які не працювали на своєму місці більше 4 місяців (вони допускаються до «ревізії» знань тільки через рік повернення на робоче місце); вагітних. При необхідності перераховані вище суб'єкти мають право написати заяву на проходження необов'язковою, якщо це збігається з їх кар'єрними інтересами і вигодами. Оновлені правила перевірочних дій переслідують завдання оцінити відповідність займаній робочої позиції конкретного фахівця. У разі непідтвердження компетентності він заміщається відповідним кандидатом.
Атестація педагогічних працівників на 2018-2019 роки. Зміни

Це, мабуть, основні моменти, на які варто і слід звернути увагу в першу чергу. Але більш детальну і точну інформацію завжди можна знайти на освітніх сайтах.

АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 2017: НОВІ ПРАВИЛА І ГРАФІК

Працівники освітньої сфери, а саме, педагоги у ВУЗах, школах, вихователі в дитячих садах, а також фахівці установ початкового й середнього ланки вже знають, що з 2017 року будуть проведені деякі зміни в атестаційному процесі. Простіше кажучи, атестація педагогічних працівників (2017)буде проходити за зовсім іншими правилами.

Багатьом відомо, що будь-який працівник з області педагогіки повинен кожні 5 років проходити переатестацію. Ця процедура необхідна для того, щоб підвищити навички і знання педагогів, а також зрозуміти, чи відповідає людина займаної посади (має всі необхідні вміння для неї). Той, хто хоч раз стикався з цією перевіркою, запевняє, що вона є найбільш відповідальною і значущої для всіх працівників сфери освіти.

  • По-перше, комісія повинна побачити 100% підготовку учасника атестації, перед нею він повинен розкрити весь багаж знань і навичок. Крім того, часто потрібно довести педагогічний професіоналізм і винахідливість. Саме ці критерії здатні допомогти комісії визначити кваліфікацію педагога і виставляти йому оцінки.
  • По-друге, успішне проходження атестації дозволяє працівнику сфери освіти розраховувати на більш високу зарплату. Це, досить-таки, вагомий стимул до професійного зростання та нових звершень.

Загальні відомості

Педагогічна атестація буває двох видів: добровільною і обов’язковою. Давайте розглянемо кожен з видів детальніше.

Обов’язкова атестація в 2016-2017 році “захопить” всіх педагогічних працівників, які проходили її 5 років тому. Від обов’язкової перевірки звільняються:

  • вагітні;
  • викладачі з кваліфікаційною категорією;
  • працівники, які є “новачками” у сфері освіти, тобто пропрацювали всього 2 роки;
  • особи, які перебувають у декретній відпустці на момент здійснення перевірки знань (атестацію вони пройдуть через 2 роки після повернення на законне місце роботи);
  • педагог, відсутній на роботі більше 4 місяців через хворобу (атестацію необхідно буде пройти через рік, після офіційного виходу на роботу).

Але, якщо вищевказана категорія громадян виявила добровільне бажання приступити до педагогічної перевірці, ніхто не може оскаржити їх рішення і не допустити до атестації.

Добровільну педагогічну атестацію проходять особи, які з власної волі хочуть підвищити кваліфікаційний рівень. Для цього необхідно звернутися до керівництва з відповідною заявою. Зазначимо, що викладачі, які не мають категорії або мають 1-го, можуть домогтися підвищення до 1-го розряду. Щоб отримати найвищий розряд, потрібно заробити 1-ю категорію не менше, ніж 2 роки тому. Крім того, якщо у педагога вже є вища категорія, він може підтвердити її добровільної атестацією.

Нові положення і правила

З настанням 2017 року кожному педагогічному працівнику необхідно буде ознайомитися з нововведеннями, які торкнулися педагогічної атестації. Передбачається, що нова перевірка буде ґрунтуватися на двох головних етапах:

  • підтвердження відповідності займаній посаді;
  • отримання більш вищої категорії.

У кожного з цих етапів є відмінні риси та особливості:

  • Підтвердження відповідності займаній посаді. Під час цієї частини перевірки, комісія повинна оцінити та перевірити знання, навички та вміння викладача. Крім цього, в процесі перевірки визначаються професіоналізм і методика спілкування з дітьми під час навчання. Простіше кажучи, на даному етапі члени комісії встановлюють профпридатність вчителя, а саме, чи має він право займатися викладацькою діяльністю.
  • Отримання професійної кваліфікаційної категорії. У 2017 році у педагога право претендувати на 1 або вищу категорію. Однак щоб заслужити першу категорію, працівник повинен відповідати наступним параметрам:
  • мати другу кваліфікаційну категорію;
  • мати першу, але підійшов час проходження атестації.

Якщо перед педагогом стоїть мета отримати вищу категорію, він повинен підходити за іншим умовам:

  • мати першу категорію протягом двох років;
  • мати вищу категорію, але підійшов час проходження атестаційної перевірки.

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників при присвоєнні їм кваліфікаційних категорій

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника

Спеціаліст

· має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

· здатний забезпечувати засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм

· знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

· знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з навчального предмета, який викладає

· використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси у навчально-виховному процесі

· уміє розв’язувати педагогічні проблеми

· уміє встановлювати контакт з учнями (вихованцями), батьками, колегами

· дотримується педагогічної етики, моралі

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника

Спеціаліст другої категорії

· має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

· здатний забезпечувати засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм

· знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

· знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з навчального предмета, який викладає

· використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів (вихованців)

· використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси у навчально-виховному процесі, постійно вдосконалює свій професійний рівень

· володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи

· ефективно застосовує їх упроваджує інноваційні технології у навчально-виховному процесі

· обізнаний з основними нормативно-правовими актами у галузі освіти

· уміє розв’язувати педагогічні проблеми

· уміє встановлювати контакт з учнями (вихованцями), батьками, колегами, є авторитетом для них ,дотримується педагогічної етики, моралі

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника

Спеціаліст першої категорії

· має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

· здатний забезпечувати засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм

· формує в учнів (вихованців) навички самостійно здобувати знання ізастосовувати їх на практиці

· знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

· знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з навчального предмета, який викладає

· лаконічно, образно і виразно подає матеріал використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів (вихованців)

· володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів (вихованців)

· використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси у навчально-виховному процесі

· постійно вдосконалює свій професійний рівень володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи

· ефективно застосовує і впроваджує інноваційні технології, передовий педагогічний досвід унавчально-виховному процесі

· використовує методи компетентністно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу

· обізнаний з основними нормативно-правовими актами у галузі освіти

· уміє розв’язувати педагогічні проблеми

· уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом

· уміє встановлювати контакт з учнями (вихованцями), батьками, колегами, є авторитетом для них

· дотримується педагогічної етики, моралі

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації працівника

Спеціаліст вищої категорії

· має повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)

· здатний забезпечувати засвоєння учнями (вихованцями) навчальних програм

· формує в учнів (вихованців) навички самостійно здобувати знання йзастосовувати їх на практиці

· активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів (вихованців)

· володіє широким спектром стратегій навчання

· застосовує нестандартні форми проведення уроку

· знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології

· знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з навчального предмета, який викладає лаконічно,

· образно і виразно подає матеріал

· використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів (вихованців)

· володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів (вихованців)

· використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси у навчально-виховному процесі

· постійно вдосконалює свій професійний рівень володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи, активно й ефективно застосовує їх та поширює у професійному середовищі

· упроваджує передовий педагогічний досвід у навчально-виховному процесі

· продукує оригінальні, інноваційні ідеї

· використовує методи компетентністно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу

· вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу внавчальному закладі

· обізнаний з основними нормативно-правовими актами у галузі освіти

· уміє розв’язувати педагогічні проблеми

· уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом

· уміє встановлювати контакт з учнями (вихованцями), батьками, колегами, є авторитетом для них

· дотримується педагогічної етики, моралі

Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/227-qqq-16-m10-19-10-2016-viznachamo-vdpovdnst-pedagogchnogo-pratsvnika-kvalfkatsyny-kategor

Кiлькiсть переглядiв: 753

Коментарi

  • LelandHaf

    2017-09-12 22:48:20

    301 Moved Permanently [url=https://www.viagrapascherfr.com/]More info>>>[/url]...