Лист МОН України
№ 1/9-436
09.08.2017
Методичні рекомендації

Оновлена програма 2017 року з історії

в Програми, спецкурси, факультативи 14.06.2017 95 Переглядів

ІСТОРІЯ

5–9 класи

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів

Пояснювальна записка

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Навчання історії спрямоване на реалізацію загальної мети базової загальної освіти, яка полягає в розвитку та соціалізації особистості учнів, формуванні їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Випускник основної школи – це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті, здатний до підприємливості й ініціативності, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.

Мета шкільної історичної освіти

Метою шкільної історичної освіти є: а) формування вільної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці; б) виховання засобами історії громадянської свідомості, зорієнтованої на патріотичне почуття приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних і культурних цінностей, а також на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві; в) прищеплення толерантності й поваги до різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, уміння знаходити порозуміння з іншими людьми задля досягнення суспільно значущих цілей.

Реалізація цієї мети здійснюється через розвиток основних складових історичної свідомості: а) накопичення знань про основні події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпретації; б) оволодіння способами розумових дій, необхідних для розуміння минулого, осягнення сучасного і прогнозування майбутнього, а саме: бачення зв’язку між історичними подіями та явищами (логічне мислення); уміння оцінювати їх під різними кутами зору (критичне мислення); знаходження нових аспектів змісту чи нових способів розв’язання проблем (творче мислення); співпереживання людям, що опинилися у вирі несприятливих історичних подій (емпатійне мислення).

Календарно-тематичне планування з історії для 6 та 11 класів

Орієнтовне календарно-тематичне планування за оновленою програмою на І та ІІ семестр 2017-2018 навчальний рік.В календарно-тематичне планування додане домашнє завдання відповідно до підручників:– Всесвітня історія. Історія України (Бандровський, Власов) 6 клас;– Історія України (Пометун, Гупан) 11 клас. Автор: Громова Світлана Миколаївна Навчальний заклад: КЗО “СЗШ № 45” м.Дніпро
Завантажити: Календарно-тематичне планування з історії для 6 та 11 класів + Сертифікат (Розмір: 470.5 KB, Завантажень: 71)

Календарно-тематичне планування з історії

Календарно-тематичне планування з історії

Календарно-тематичне планування з історії 5 клас оновлена програма 2017/2018 н.р.

Кiлькiсть переглядiв: 771

Коментарi