АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ2020/2021н.р

АНКЕТА РІВЕНЬ ВИХОВАНОСТІ

Анкета для учнів 9 класу

Задачі на турнір з фізики

I-го етапу XXVII ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНИРУЮНИХ ФІЗИКІВ 2018/2019 навчального року“Наука робить витонченим розум,навчання ж відточує пам’ять.”(Козьма Прутков, афоризм №7)

1. Придумай сам. Запропонуйте і виготовте пристрій, що найбільш ефективно перетворює теплову енергію в електричну. Основним елементом пристрою повинен бути кип’ятильник Франкліна. Вкажіть, якими параметрами визначається ефективність перетворення

2. Як у вату. Вивчіть пружні властивості нестерильної вати.

3. Фізика у ванні. На поверхні гарячої води у ванні знаходиться товстий шар піни з шампуню. Вивчіть, як згодом змінюється розподіл розмірів мильних бульбашок в товщі піни.

4. Гумові закони Кеплера. Дослідіть рух кульки по горизонтальній поверхні на закріпленій з одного кінця гумовій нитці.

5. Кручу-верчу, всіх заплутати хочу. На фотографії показаний м’яч, що обертається на краю циліндричної опори. Дослідіть, чи може такий рух бути стійким.

6. Ось який розсіяний. Рифлене дверне скло повинне добре пропускати світло, але захищати від нескромних поглядів. Які вимоги до форми поверхні такого скла?

7. А вода по асфальту рікою ... . По дорозі тече вода (див. фото). Як бачите, на воді утворюються півкола, відстань між ними приблизно однакова. Чому відстань приблизно однакова? Чому з’являються півкола? Від яких параметрів залежать їх розміри? Опишіть дане явище теоретично і дослідіть експериментально. Зробіть чисельні оцінки.

8. А кулька стриб-цок. На відео https://www.youtube.com/watch?v=OfcCsP-T1pc показаний рух кульок, виготовлених з гідрогелю, по поверхні розпеченої сковорідки. Вивчіть і опишіть, чим визначається висота звуку, що видає стрибаюча кулька.

9. Колесо Франкліна. Побудуйте двигун на основі колеса Франкліна. Вивчіть, як рух ротора двигуна залежить від відповідних параметрів і оптимізуйте конструкцію для отримання максимальної швидкості при фіксованій вхідній напрузі.

10. Ураганні кулі. Дві сталеві кульки, з’єднані разом, можна примусити обертатися з дуже високою частотою, спочатку примушуючи обертатися вручну, а потім дмухаючи на них через трубку, наприклад, через соломинку. Поясніть і дослідіть це явище.

11. Зміна тону звуку. Дозвольте камертону або іншому простому осцилятору вібрувати поблизу аркуша паперу зі слабким контактом між ними. Частота результуючого звуку може бути нижчою за базову частоту камертона. Вивчіть явище.

12. Плоска самозбірка. Помістіть однакові тверді частинки правильної форми плоским шаром на вібруючу пластину. Залежно від кількості частинок на одиницю площі вони можуть утворювати упорядковану кристалічну структуру. Вивчіть явище.

13. Підвісне водяне колесо. Обережно помістіть легкий предмет, наприклад, диск із пластику, поруч із краєм струменя води, напрямленого вгору. За певних умов предмет зависне в струмені і почне обертатися. Вивчіть це явище і його стійкість до зовнішніх збурень.

14. Оптика соєвого соусу. Використовуючи лазерний промінь, що проходить через тонкий шар (близько 200 мкм) соєвого соусу, можна спостерігати ефект теплової лінзи. Вивчіть це явище.15. Ланцюгова реакція. Дерев’яні палички можна з’єднати одну з одною, злегка згинаючи кожну з них, щоб вони утворювали так звану «кобру», як показано на відео https://www.youtube.com/watch?v=r7j7l39ZAsU . Якщо звільнити один з її кінців, палички швидко вилітають, і фронт хвилі рухається уздовж ланцюга. Вивчіть явище.16. Гіроскопічний Тесламетр. Гіроскоп, що обертається, виготовлений з провідного, але неферомагнітного матеріалу, сповільнюється при розміщенні в магнітному полі. Вивчіть, як уповільнення залежить від відповідних параметрів.17. «Циліндричний маятник або Чашка-Ложка». «Весь світ – це вічні гойдалки».(Мішель Монтень)З’єднайте два вантажі, один важкий і один легкий, шнуром, перекинутим через горизонтальний стержень, і підійміть важкий вантаж, потягнувши під деяким кутом до вертикалі донизу легкий вантаж . Відпустіть легкий вантаж, і нитка намотається на стержень, утримуючи важкий вантаж від падіння на землю. Вивчіть це явище.Вказівка: Виконуючи практичні дослідження слід строго дотримуватися правил техніки безпеки та здійснювати досліди, що можуть бути небезпечними, лише під наглядом і за допомогою дорослих.Задачі запропонували і підготували: Віктор П.А., Колебошин В.Я., Кулінський В.Л. (Одеса), Гельфгат І.М., Майзеліс З.О., Колупаєв І.М., Ненашев І.Ю., Зайцева В.Ю., Зайцева О.Ю., Гриценко Михайло (Харків), Камін О.О., Камін О.Л. (Луганськ-Харків), Кремінський Б.Г., Триліс О.В., Чернецький І.С. (Київ), Шарий А.М. (Кувечичі Чернігівської обл.), Орлянський О.Ю. (Дніпро) і оргкомітет Міжнародного турніру юних фізиків .

1 березня 2018 року

/Files/images/exclamation-mark145.gifУВАГА!!! ЗАВДАННЯ З ІСТОРІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ ЗНАХОДЯТЬСЯ ТУТ

ЗАВДАННЯ ПЕРШИЙ КЛАС

Образотворче мистецтво

Тема: «Гармонія споріднених кольорів. Змішування фарб»

Завдання: Намалювати малюнок фарбами «Природа прокидається»

Математика

Тема: «Лічба в межах 20. Двоцифрові числа»

Завдання: усно завдання1,5;

Письмово завдання 2,3,4,6,7

Приодознавство

Тема: «Кімнатні рослини.Як доглядати за кімнатними рослинами»

Завдання: прочтати ст..68-69

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ДРУГИЙ КЛАС

Читання

Тема: «Анатолій Костецький «Починається весна»

Завдання: виразно читати с 91

Англ.мова

Тема: «Знайомтесь. Це мій друг»

Завдання : виконати вправи1,3,4 на ст. 98-99

Основи здоров*я

Завдання : працювати ст100-103

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ТРЕТІЙ КЛАС

Українська мова

Завдання : на сторінках 125-126 виконати вправи 300,301,302,303 в робочому зошиті

Природознавство

Чим дикі тварини відрізняються від свійських?

Завдання : опрацювати матеріал на ст119-121 виконати завдання на ст..121

Основи здоров*я

Завдання : опрацювати матеріал на ст92-95 , скласти правила «Дії при витіканні газу»

Образотворче мистецтво

Тема: Зображення людини в русі»

Завдання : Виконати композицію «Зимові розваги»

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ЧЕТВЕРТИЙ КЛАС

Природознавство

Тема: Корисні копалини України

Завдання: опрацювати матеріал на ст..130-131, виконати практичну роботу «Позначити на контурній карті України корисні копалини»

Я у світі

Тема: «Навчання основний обов*язок дітей»

Завдання: опрацювати матеріал на ст..104-107, дати відповіді на запитання. Скластси разом з батьками перелік обов*язків для дітей у сім*ї

Укр.мова

Тема. Дієслово як частина мови

Завдання: вивчити правило на сторінці 135, виконати вправи 302(вибіркове списування), 304(списати два речення, уставити пропущенні букви, підкреслити дієслово)

Труд.навчання

Завдання: Виготовлення іграшки із штучних матеріалів

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ШОСТИЙ КЛАС

Біологія

Тема: Сільськогосподарські культури

Завдання: опрацювати матеріал на ст..173, використовуючи додаткові джерела інформації, підготувати короткі повідомлення про основні зернові, зернобобові, овочеві, плодові культури України, виконати тести

*** За допомогою додаткових джерел інформації з*ясуйте які наукові та селекційні установи селекціонують сорти плодових ягідних рослин?

Математика

Тема: «Виконання задач на ділення раціональних чисел»

Завдання: виконати №1347,1348,1352

Українська література

Тема:Особливості будови повісті Я.Стельмаха

Завдання:с 168-172 читати. С 171-172 дати відповіді на питання. С 154 повторити про поняття повість Домашня робота:дочитати повість

Трудове навчання

Завдання: виконати остаточну обробку.Підготуватися до захисту проекту

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ СЬОМИЙ КЛАС

Українська література

Тема: «Русалонька із 7-в»

Завдання: с 212-223 Чит.С 223-225 дати відповіді на питання

Домашня робота: с 225-231 читати й переказувати.

Біологія

Тема : Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин

Завдання: письмово дати відповіді на запитання на ст180

Фізика

Тема «Атмосферний тиск»

Завдання: опрацювати матеріал та завдання на сайті https://classroom.google.com/

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ВОСЬМИЙ КЛАС

ІНФОРМАТИКА

Тема уроку: Практична робота «Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних»

Завдання: Створити проект

Геометрія

Тема: «Розв*язування прямокутних трикутників»

Завдання: виконати №764, 765

Фізика

Тема «Парлельне з*єднання провідників»

Завдання: опрацювати матеріал та завдання на сайті https://classroom.google.com/

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ДЕВ*ЯТИЙ КЛАС

Алгебра

Завдання: опрацювати парагр. 17,виконати №728- 739

Інформатика

Тема уроку: « Практична робота. Офісні веб-програми для створення спіьних документів. Опитування з використанням онлайн-форм»

Завдання: виконати практичну

Фізика

Тема «Розв*язування задач»

Завдання: опрацювати матеріал та завдання на сайті https://classroom.google.com/

Біологія

Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини»

Завдання: опрацювати параграф 42 ст 164-167, письмово виконати завдання на сторінці167

/Files/images/50.png

ЗАВДАННЯ ОДИНАДЦЯТИЙ КЛАС

Алгебра

Завдання: виконати завдання в тестовій формі№12 ст.384-387

Художня культура

Тема уроку: «Європейська музична культура. Відень – центр європейської музичної культури»

Завдання: опрацювати тему, підготувати повідомлення

Технології

Тема «Проектування та виготовлення предметів інтер*єру»

Завдання: опрацювати тему, продовжити виготовлення макету виробу

ЗВ

Тема: «Інженерні споруди, призначенні для укриття та тимчасового захисту людей, їх класифікація,обладнання та порядок використання»

Завдання: опрацювати тему, підготувати класифікацію споруд








АНКЕТА

Посміхайтеся! І люди, зігріті вашою посмішкою, будуть тягнутися до вас!

Посміхайтеся! І ваша посмішка створить атмосферу доброзичливості в спілкуванні.

Тільки ця посмішка має йти від чистого серця, тоді ви станете багатші з її милості. Адже, якщо ви здатні завжди посміхатися життю, життя завжди посміхнеться вам!

Запам’ятай, важливе:

Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.

Не відволікатися, зосередитися на завданні.

Не вигукувати з місця, піднімати руку.

Не жувати на уроці.

Не базікати з сусідом по парті.

Не списувати.

Готувати свою відповідь.

Дотримуватися правил етикету.

Сидіти рівно.

Вимикати мобільні телефони.

"Переробляти" інформацію.

Готуючись до відповіді на уроці:

1. Згадай зміст матеріалу.

2. Подумай або запиши план відповіді.

3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.

4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.

5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.

6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.

7. Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.

Кiлькiсть переглядiв: 1686

Коментарi